بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازهم اشتباهات داوری/بازهم سعید با تعصب!

مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:اميدوارم داور بازي استقلال_تراکتور بتواند از تصميماتش دفاع کند. حنيف عمران زاده درباره بازي استقلال مقابل تراکتور سازي اظهار داشت:براي اين بازي شرايط سختي داشتيم.

متأسفانه برخي افراد از چند روزي مانده به بازي تلاش مي کردندبراي ما با صحبت هاي خود حاشيه سازي کنند.خوشبختانه به همه ثابت شد که ما اهل مسائل حاشيه اي نيستيم و بدون کوچکترين حاشيه اي مقابل تراکتور بازي کرديم. وي افزود:چند بازيکن خود را به همراه نداشتيم و قلعه نوعي هم در اين بازي همراه ما نبود.حضور نداشتن او روي نيمکت تأثير زيادي داشت.به همه اين مشکلات مصدوميت صادقي را هم اضافه کنيد.البته همه ديدند استقلال چند فرصت گل زدن هم داشت و علاوه بر اين داور در دو صحنه براي ما اعلام پنالتي نکرد.اميدوارم تصميمات داور درست بوده باشد و بعدا آقاي مظفري زاده بتواند از تصميماتش دفاع کند. عمران زاده تاکيد کرد:از امروز خود را براي بازي هفته سيزدهم مقابل نفت تهران آماده مي کنيم.در اين بازي محکوم به برد هستيم و بايد سه امتياز بازي خانگي را به دست آوريم و به طور حتم به اين خواسته مان مي رسيم.

هاشم بيگ زاده درباره بازي استقلال مقابل تراکتورسازي اظهار داشت:قبول دارم در بازي با تراکتور سازي آن استقلال هميشگي نبوديم اما با اين وجود در نيمه دوم چند موقعيت گل داشتيم و داور از دو پنالتي استقلال به راحتي گذشت،در صحنه اول دروازبان حريف روي ميداودي خطا کرد و در ادامه بازي هم توپ با دست نصرتي برخورد کرد. وي افزود:استقلال در شرايطي راهي تبريز شد که مشکلات زيادي داشت.حضور قلعه نوعي روي نيمکت تا نبود او زمين تا آسمان فرق دارد علاوه بر اين چند بازيکن خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و مصدوميت صادقي بد شانسي هاي ما را کامل کرد.
ميثم بائو درباره بازي استقلال مقابل تراکتور سازي اظهار داشت:با همه مشکلاتي که وجود داشت چند فرصت خوب براي زدن گل داشتيم که اگر از آنها استفاده مي کرديم شکست نمي خورديم .در اين بازي علاوه بر اينکه سرمربي و چند بازيکن خود را به همراه نداشتيم صادقي هم در اواسط نيمه اول مصدوم شد اين نشان از بد شانسي هاي استقلال داشت. وي افزود:داوري هم در چند صحنه به ضرر ما سوت زد،در نيمه اول بازي در يک صحنه به ميداودي پاس دادم که روي او خطا شد. داور بايد اين صحنه را پنالتي اعلام مي کرد و به مدافع تراکتور اخطار مي داد.اگر نصرتي کارت زرد مي گرفت به دليل اينکه يک کارت ديگر هم گرفته بود از زمين اخراج مي شد و حريف بايد ده نفره به بازي ادامه مي داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com